Samsung WF-J 1254V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF-J 1254V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

bert-1962 13-06-2011
Geschreven voor: Samsung WF-J 1254V

Heb deze machine 2 jaar geleden gekocht.
Om te wassen heeft de wasmachine veel mogelijkheden. Gaat automatisch uit als het programma is afgelopen. Hij doet gewoon wat ie moet doen . Maar het centrifugeren is een drama , alsof heel al-Qaida bezig is .
Is waterpas gezet maar danst door heel de badkamer bij centrifugeren.
en daarom een 1 voor duurzaamheid.

Min1971 06-05-2011
Geschreven voor: Samsung WF-J 1254V

Na iets meer dan 2 jaar het apparaat de deur uit gezet. Eerst veel problemen met vetluis, na 1-1/2 jaar de pomp vervangen, en van de week rook en een grote plof...Jammer, ik had er wel vertrouwen in maar nu wil ik deze snel vergeten.

franicne 14-01-2011
Geschreven voor: Samsung WF-J 1254V

Machine 4 jaar in bezit, nu voor de 2e keer monteur erbij. Eerste keer printplaatje kapot. Nu deur kapot. Kleine reparatie zou je zeggen, niet dus. Samsung is erg storingsgevoelig.
Ook zijn de programma's lang en worden de kleren er niet mooier op.
Ik kies voor een andere.

Movies44 19-09-2010
Geschreven voor: Samsung WF-J 1254V

Heb deze machine 3 jaar geleden gekocht.
Was blij met een nieuwe wasmachine heb altijd tweedehands gehad. Om te wassen heeft de wasmachine veel mogelijkheden. Gaat automatisch uit als het programma is afgelopen. Maar met centrifugeren is het net een vliegmachine is absoluut niet stil.
Is waterpas gezet bij de bezorging maar bewoog door heel de badkamer bij centrifugeren.
Heb nu weer een tweedehands Miele gekocht en daar blijf ik bij ben ik heel tevreden over die hoor je niet en blijft staan waar die staat. Moet NOOIT geen Samsung meer hebben.

stefr 20-01-2007
Geschreven voor: Samsung WF-J 1254V

Mooie machine met zeer uitgebreide mogelijkheden voor deze prijsklasse. Maakt weinig geluid, ook bij centrifugeren. Bediening is uitermate eenvoudig. Machine gaat automatisch uit als programma gereed is, of als bediening 10 minuten niet gebruikt is. Qua betrouwbaarheid heb ik nog weinig te melden, heb hem pas een paar dagen.